Продавець Sktorg-opt розвиває свій бізнес на Prom.ua 12 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
2325 відгуків
promo_banner
+380 (97) 962-60-80
+380 (93) 830-43-43
Інтернет-магазин SKtorg
Кошик

Історія човни

Історія човни

Надувні гумові човни з'явилися в XIX столітті. У 1840-х роках Пітер Халкетт сконструював човен власної оригінальної конструкції для британських дослідників в Арктиці.

В даний час для виробництва надувних човнів найчастіше використовується синтетична (полімерна) тканина, яка за своїми експлуатаційними властивостями перевершує гуму. На зміну човнам з гуми і «тентових» тканин прийшли надувні човни із спеціальної човнової тканини на основі армованого полівінілхлориду. Човни виготовляються з високоякісного ПВХ-тканини — масло-, бензо-, зносостійкого і не схильною до впливу ультрафіолетового випромінювання. У сучасних моделях надувних човнів застосовується п'ятишарова тканина, що складається з одного армуючого шару, двох герметизуючих і двох захисних шарів. Вагова щільність тканини варіює від 750 г/м2 для малих гребних човнів до 1100 г/м2 і більше для моторних човнів довжиною від 360 див.

Різновиди

За варіантами використання поділяються на човни загального застосування (аматорські) і човни спеціального призначення (патрульно-рятувальні, військові тощо).

По класу рушія діляться на гребні і моторні човни. У деяких моделях гребних човнів передбачений навісний (знімний) транец, що допускає установку човнового мотора.

Конструктивно поділяються на:

Плоскодонні надувні човни характеризуються найменшою вагою і габаритами транспортувальної сумки, мінімальним часом приведення в робочий стан. Мінімальну жорсткість днища надає слань (настил) з водостійкої фанери. Прямокутні елементи настилу монтуються в передбачені для цього тканинні пази на внутрішній стороні днища.

У човнах з жорстким днищем (розбірними пайолами) використовується додатковий балон, розташований подовжньо між пайолами і внутрішньою стороною тканинного днища. Тиск повітря в цьому балоні надає днищу човна килеватость, що робить її більш комфортною при русі в режимі глісування. Пайолы виготовляють з водостійкої фанери або анодованого алюмінію.

На човнах з надувним жорстким днищем замість пайол використовується настил із спеціального матеріалу з поперечними волокнами (англ. double wall). В цей днище нагнітається повітря під високим тиском (близько 1 кг/см2, у балонах зазвичай підтримується тиск 0,25 кг/см2). Вага таких човнів, час приведення в робочий стан і жорсткість днища менше, ніж у човнів з пайолами.

Найкращими морехідними характеристиками відрізняються човни з жорстким корпусом і надувними балонами по периметру човна (за винятком кормовій частині). По суті, це гібрид надувний човни і катери з цельнопластиковым корпусом. Балони оберігають човен від перекидання на віражах і утримують судно на плаву при русі в водоізмещающем режимі. При глиссировании човен стикається з водою тільки кормової поверхнею днища завдяки виникла на великій швидкості підйомної силі.

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner